Usługi

Czy jesteś w pełni zadowolona/y ze swojego uśmiechu ? Jest coś co chciałabyś/chciałbyś w nim zmienić? Przyjdź i powiedz nam co chcesz zmienić a my powiemy Tobie jak to zrobić. Zadbamy o Twój uśmiech tak abyś mógł się uśmiechać w pełni i cieszyć się ze swojego uśmiechu. Wykonujemy pełen zakres usług także cokolwiek chcesz poprawić w swoim uśmiechu, my potrafimy to zrobić.

Leczenie zachowawcze to odtworzenie zniszczonego przez próchnicę fragmentu zęba. Lekarz z materiału, który swoimi właściwościami w największym stopniu imituje utracone tkanki osiąga 3 cele:

– Odbudowujemy naturalny, anatomiczny, kształt zęba – wypukłości ścian zęba, które umożliwiają prawidłowy kontakt z zębami sąsiednimi i mają istotny wpływ na stan zdrowia dziąsła wokół zęba.

– Odtwarzamy kolor szkliwa zęba upodabniając go do koloru szkliwa sąsiednich zębów. Najnowszej materiały, które stosujemy są w stanie odtworzyć głębie, przezierność oraz efekt naturalności koloru wynikający z nakładania i przenikanie się różnych odcieni na poszczególnych wysokościach ścianek zęba.

– Przywracamy funkcje zęba umożliwiając efektywne żucie i posługiwanie się nim jak własnym zębem przed jego zniszczeniem.

UMÓW SIĘ NA BADANIE JAMY USTNEJ – SPRAWDŹ STAN ZDROWIA JAMY USTNEJ I  DOWIEDZ SIĘ JAK ZADBAĆ O SWOJE ZĘBY, ABY UTRZYMAĆ JE PRZEZ  CAŁE ŻYCIE.

WAŻNE !!! - POZIOMY NISZCZENIA ZĘBA

Trwałość leczenia nawet przy zachowaniu najwyższych standardów postępowania jest w znacznym stopniu uzależniona od poziomu zniszczenia zęba. Poniżej przedstawiamy autorską grafikę poziomów zniszczenia zęba. Jest naszym celem uświadomienie i zmotywowanie naszych pacjentów do jak najszybszego usunięcia próchnicy z jamy ustnej, przywrócenie stanu zdrowia i nauczenie utrzymywania tego stanu przez jak najdłuższy okres czasu. (patrz wizyta higienizacyjna)

1.

Niszczenie szkliwa

Bakterie próchnicy bezobjawowo niszczą i zamieniają w czarną maź najtwardszą tkankę w całym organizmie – szkliwo.

Niszczenie szkliwa
2.

Niszczenie zębiny

Bakterie próchnicy zaczęły niszczenie drugiej warstwy zęba. Jest ona bardziej miękka, przez co łatwiej i szybciej ulega destrukcji.

Niszczenie zębiny
3.

Zniszczona zębina

Tylko minimalna grubość drugiej warstwy odgradza bakterie próchnicy od dostania się do ukrwionej i unerwionej części zęba – miazgi oraz krwioobiegu całego organizmu.

Zniszczona zębina
4.

Niszczenie korzeni

Bakterie próchnicy dostały się do ukrwionej i unerwionej części zęba, a ich toksyny krążą po całym organizmie, negatywnie wpływając na stawy, serce, nerki i inne narządy.

Niszczenie korzeni
5.

Niszczenie kości

Bakterie przeniknęły przez wierzchołek korzenia do kości i, często bezobjawowo, niszczą ją. Ten stan może być zdiagnozowany podczas wykonania kontrolnych zdjęć rtg. Zlekceważony doprowadzi do usunięcia zęba.

Niszczenie kości

Najczęstsze pytania

1. Czy leczenie zachowawcze boli?

Jeżeli próchnica zniszczyła tylko powierzchnie szkliwa zęba, wówczas leczenie w większości przypadków jest bezbolesne i nie wymaga znieczulenia. Jeżeli jednak próchnica zniszczyła już głębsze warstwy zęba wówczas jesteśmy w stanie dobrać znieczulenie w zależności od progu bólu pacjenta,  czasu trwania zbiegu i stanu zdrowia, aby leczenie  było w pełni bezbolesne i komfortowe.

2. Jakie są stosowane materiały w trakcie leczenia?

Do odtworzenia zniszczonych tkanek zęba stosujemy materiały, które są rekomendowane przez światowe organizacje stomatologiczne, co jest największą gwarancją jakości. Stosowanie sprawdzonych materiałów sprawia, że  oprócz widocznego zaraz po zabiegu jakości leczenia, mamy pewność co do utrzymania długoczasowego satysfakcjonującego efektu po latach użytkowania.

3. W jakim stopniu można odtworzyć naturę szkliwa własnego zęba?

Przy zastosowaniu materiałów najwyższej klasy i odpowiedniej techniki odtwarzania zniszczonych fragmentów zęba  naturę szkliwa można odtworzyć w stopniu, w którym ludzkie oko nie zauważy różnicy.

4. Jak długo utrzymuje się efekt leczenia?

Leczenie zachowawcze w ok. 98% przypadków jest skuteczne i gwarantuje bezproblemowe funkcjonowanie zęba przez wiele lat. Wykorzystanie materiałów  najwyższej klasy oraz duże doświadczenie lekarzy w naszym zespole umożliwia nam danie 3-letniej gwarancji na efekt leczenia, co jest rzadkością na rynku usług stomatologicznych.

Jak długo utrzymuje się efekt leczenia?

Najczęstsze pytania